středa 2. listopadu 2011

PROTI ZIMĚ

Proti zimě, proti splínu, proti všemu protivnýmu! Jablko, mrkev, řepa....

Tohle podzimní počasí člověku moc na dobré náladě nepřidá, že jo? Všichni okolo se tváří otráveně, posmrkávají a já jen čekám, kdy to přijde na mě. Rozhodla jsem se trošku zabojovat, vitamíny a cvičením, jdete do toho taky?



Se cvičením vám radit nebudu, od toho tu máme jiné experty, ale můžu vám poradit, jak si udělat domácí "energy drink", kterým můžete zkusit bojovat i proti podzimnímu nachlazení. Pokud máte odšťavnovač, je to jednoduché. Podle počtu osob vezměte přiměřené množství:
jablek
mrkve
červené řepy
a zázvoru
a hurá na to! Řekněme na 1 osobu tak 2 jablka, 3 mrkve, 1 řepu a 2 cm zázvoru. Zázvor je volitelná, ale z hlediska boje proti nemocem, docela důležitá složka. Bez zázvoru to bude sladká šťávička, která vám dodá energii, posílí imunitu a napomůže regeneraci organismu (to všechno umí ta řepa). Zázvorem přidáte na štiplavosti a zdravotní prospěšnosti nápoje. Víte, že zázvor pomáhá kromě boji proti infekcím a nachlazení třeba i při bolestech hlavy?

Nebo nakombinujte jen jablka a celer, pročistíte ledviny a budete překvapené, jak málo je celer v džusu cítit.

Prostě, hlavu vzhůru, naplánujte si třeba nějakou zajímavou cvičební lekci, připravte si něco dobrého, a nálada bude hned lepší.
Nepoddávejte se ani zimě, a vůbec špatné náladě! Já to dělám zrovna tak.
Klára

1 komentář:

  1. Tenhle vitaminový energy drink můžu vřele doporučit :)
    Každou zimu jsem patřila mezi ty polomrtvé usmrkané osoby bez energie a bez nálady. Loni před zimou jsem zainvestovala a pořídila si odšťavňovač a vyplatilo se :)
    Tahle kombinace ovoce a řepy je velmi chutná, opravdu osvěžující a hlavně plná vitaminů. Díky přírodním energy drinkům patřím i v zimě mezi ty zdravé lidičky :)))
    Verry Ell

    OdpovědětVymazat